środa, 30 maja 2012

Takie tam..

Dzisiaj stylizacja bardzo na luzie, w sam raz na spacerek z dzieckiem. Niestety nadal nie zrobiło się jeszcze na tyle ciepło, żeby móc trochę poszaleć, ale mam nadzieję że taki zwykły strój przypadnie Wam do gustu ;-)

Przy okazji prezentuję dziś moją nową fryzurkę, a raczej drobną zmianę kolorystyczną ;-)















































Córeczce- jak widać- spacerek się podobał ;-)


Kurtka- second hand
Bluzka w paski / Torba - H&M
Spodnie- ZARA
Szalik- Vero Moda
Trampki- F&F

4 komentarze:

  1. Ciekawa Stylizacja (taka zwykła a jednak nie zwykła), Genialna fryzurka i Słodka córcia..czego chcieć więcej ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Nie mogę chcieć więcej ;-) Dzięki!

      Usuń
  2. Tez chcialabym taka kurtke w sh znalezc:) Slodka coreczka:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!(trwa giveaway z Oasap)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt- z tą kurtka miałam ogromnego farta ;-) Dzięki. Do Ciebie zajrzałam i muszę powiedzieć,że masz świetny styl! Pozdrawiam!

      Usuń