środa, 2 maja 2012

Asymmetric Skirt

Asymetryczne spódniczki są nowością na wybiegach i ulicach, ale bez wątpienia świetnie się przyjęły. Pasują do każdej sylwetki i niewątpliwie nadają jej dużej lekkości. Zobaczcie sami ;-)




Jason Wu

Jason Wu

Jason Wu

Zara

Bershka




Oczywiście i ja skusiłam się na tę nowość i powiem szczerze- nie zawiodłam się i powiem więcej- jestem ogromną fanką tej spódnicy i wykorzystam ją na pewno jeszcze w nie jednej stylizacji ;-)





























Spódnica- allegro.pl
Kurtka, Torebka - Cubus
Koszulka- New Look
Buty- Deichmann
Naszyjnik z piórek- New Yorker
Okulary- własność mamy ;-)





3 komentarze:

  1. Super, ale najbardziej podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ty to robisz??? :) Jak mogę Cię "dołączyć" do observ. tylko przez FC?

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie dopiero się rozkręcam, ale bardzo dziękuję :-) Możesz wpisać swój adres mailowy w subskrypcję na dole bloga. Będziesz wtedy widzieć wszystkie nowe posty. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń