niedziela, 20 maja 2012

W stylu Dries'a van Noten'a

Dzisiaj stylizacja inspirowana letnią kolekcją mistrza krawiectwa Dries'a van Noten'a.
To projektant, który ma niesamowite wyczucie smaku i jak nikt inny układa kwiatowe wzory w dzieła sztuki.

Poniżej kilka fotek z wyżej wspomnianego pokazu.


Dries van Noten

Dries van Noten


Dries van Noten

Dries van Noten


Dries van Noten


 Postanowiłam więc stworzyć zestaw składający się również z kwiatowych motywów. Dries van Noten umiejętnie połączył różne printy i zestawy kolorystyczne, ale trzymał się jednej koncepcji .W ten sposób całość się ze sobą harmonizowała.

Mam nadzieję,że moja interpretacja przypadnie Wam do gustu ;-)






















Aby uzyskać efekt jak z pokazu-wokół stopy i kostki przewiązałam czarną, satynowa tasiemkę ;-)





















Koszula- Custo Barcelona
Spódnica- Zara
Kopertówka- Mohito 
Buty- Quazi i odrobina mojej fantazji ;)



4 komentarze: