piątek, 25 maja 2012

Neonowa biżuteria

Dzisiejszą stylizację dedykuję mojej kochanej MAMIE.
To ona zaszczepiła we mnie miłość do mody, szyjąc mi od najmłodszych lat wspaniałe kreacje i będąc dla mnie jednocześnie największą inspiracją. Jest też moim największym wsparciem i prawdziwym przyjacielem. 
Dziękuję mamciu za wszystko :-***



Letnia biżuteria ma to do siebie, że jest kolorowa i przykuwa spojrzenia. Obok pastelowych kolczyków, bransoletek i łańcuszków ,"gorącym" must have'em  tego sezonu jest mocna i wyrazista neonowa biżuteria.

Bershka

Cubus

Wzorując się na powyższych przykładach, postanowiłam sama zrobić taką biżuterię. Będzie to bardzo proste i na pewno każdemu bez problemu uda się zrobić taką samą ;-)

Do wykonania naszyjnika będzie nam potrzebne:

- złoty łańcuch ( swój kupiłam w OBI). 
- różnokolorowe sznurki w neonowych kolorach. Do wykonania naszyjnika, kupiłam po 1 metrze z dwóch wybranych kolorów ( Można je kupić w Castoramie, za ok. 1,70 zł za metr)
- kombinerki





Tak na prawdę jedyne co trzeba zrobić, to przewlec sznureczek przez oczka łańcucha :-) Na końcu związać ze sobą końce. 






Do wykonania naszyjnika wykorzystałam dosyć spory kawał łańcucha, ponieważ zależało mi na tym, aby można go było przełożyć przez głowę bez zapinania , a co za tym idzie, nie było konieczności umocowania w nim zapięcia. To takie moje małe lenistwo :-)

A oto efekt końcowy 







I moja dzisiejsza stylizacja z wykorzystaniem nowego naszyjnika :-)
























































Kurtka- F&F
Koszulka- ZARA
Spódnica- Allegro.pl (no name)
Kopertówka- Cubus
Buty- Deichmann
Okulary- Tk Maxx






3 komentarze:

  1. bardzo pomysłowe:)
    chyba się zainspiruję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kurtka i okulary :) jakiś czas temu zrobiłam w takim stylu bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna stylizacja :)
    naszyjnik piękny ;D
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń