sobota, 5 maja 2012

Tropikalne Klimaty

Nie trzeba wyjeżdżać w ciepłe kraje, żeby chociaż przez chwilę poczuć żar gorących tropików... Trend tropikalny wyjątkowo przypadł mi do gustu, ponieważ pełno w nim roślinnych motywów, szalonych kolorów i fantazji- czyli, coś,  co w modzie kocham najbardziej! :-)

Vouge



Vouge

Vouge





Asos.com


Salvatore Ferragamo
Salvatore Ferragamo



A to moja interpretacja
Trend tropikalny, w polskich realiach ;-)



















Spodnie- ZARA (zdobyte na zeszłorocznej wyprzedaży)
Koszula- s.h.
Torebka- Asos.com



4 komentarze:

  1. zazdroszczę Ci tych spodni!!! sa przecudne!!! a koszula ma piekny kolor i rewelacyjnie uzupełnia się ze spodenkami :D

    Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! :-D Ja też jestem dumna z tych spodni.. Długo na nie polowałam, ale ich cena przed wyprzedażą zwalała z nóg. Na szczęście udało mi się kupić je 50% taniej. Jeszcze raz dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie! Jesteś moja inspiracją <3

    OdpowiedzUsuń