wtorek, 1 maja 2012

Ażurowy kołnierzyk

Ażurowe kołnierzyki- i nie tylko-  bardzo upodobał sobie Louis Vuitton w swojej wiosenno-letniej kolekcji inspirowanej latami 50-tymi. Nie ukrywam, że ja również jestem fanką wszelkiego rodzaju ażurków, zwłaszcza na bieli lub pastelowych kolorach. Nic bardziej nie dodaje lekkości i delikatności od tego rodzaju zdobienia.




Louis Vuitton

Louis Vuitton

Louis Vuitton

Oczywiście nie stać mnie (jeszcze! ;-)  ) na ciuszek z metką LV, dlatego dzisiaj postanowiłam sama wykończyć kołnierzyk koszuli z second handu ażurowym zdobieniem ;-)

A oto moja koszula, która kosztowała mnie całe 3 zł :-)


W pasmanterii kupiłam sobie tzw. wypełniacz dekoltu w biały, ażurowy wzór.


Następnie dopasowałam go do kołnierzyka koszuli- tzn. tu podcięłam, tu zszyłam, aż w końcu uzyskałam kształt odpowiadający kołnierzykowi koszuli.

Teraz wystarczy przyszyć całość do kołnierzyka koszuli.



Moja koszula nie posiadała guziczka przy samej szyi, więc dodałam do niej ozdobny guzik na zatrzask.





A oto efekt końcowy i moja stylizacja a'la Louis Vuitton ;-)















Koszula i spódniczka- second hand
Pasek- New Look
Szpileczki- Venezia
Torebka- allegro.pl





3 komentarze:

  1. świetnie Ci to wyszło :) bardzo mi sie podoba!!!

    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalne! :) Inwencja twórca- To się ceni bardziej, niż wystylizować się w ubrania z sieciówki. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń