niedziela, 13 maja 2012

Nowe-stare szpileczki




Długo "chodził za mną" pomysł podrasowania zwykłych szpilek w coś na prawdę ciekawego. Długo też myślałam nad tym jak to zrobić...i wymyśliłam! :-D

To co dzisiaj przedstawię, nie będzie łatwe do skopiowania, ale wierzcie, że na prawdę opłaci się troszkę nad tym posiedzieć ;-)

To są moje stare buciki, kupione kiedyś na Allegro za mniej niż 50 zł. Co prawda nie prezentują szczytu nienagannego wykonania, ale biorąc pod uwagę moje zapędy do przeróbek, taka ich właściwość to dla mnie zaleta.




Postanowiłam przywrócić im świetność,  dodając trochę frędzelków i złotych elementów.
A taki tego efekt



Co będzie potrzebne do przeróbki?

- oczywiście stare buciki
- złoty, rozciągliwy materiał. Można do kupić w sklepie z tkaninami
- kawałki skóry ekologicznej
- ostre nożyczki
- klej do tkanin
- klej typu "Super Glue"






Zaczynamy od wycięcia z materiału kształtu elementów, które chcemy ozdobić. W moim przypadku był to obcas i tył bucików. Najlepiej przed wycięciem, odrysować sobie na materiale, kształt elementu który chcemy ozdobić.



Następnie zwykłym klejem do tkanin przyklejamy materiał do buta. Klej ten nie jest klejem brudzącym, więc jeśli nie uda nam się przykleić idealnie za pierwszym razem, bez problemu można to powtórzyć.




Takim sposobem, trzeba ozdobić oba buciki.
Złoto z tyłu buta robi wrażenie, ale czegoś brakowało mi jeszcze z przodu... Wymyśliłam więc skórzane frędzelki.

Skórzane kawałki materiałów ponacinałam tak, żeby powstały frędzelki. Następnie w odpowiedni sposób je ze sobą skleiłam, klejem typu super glue, tak aby nie było widać łączenia materiałów.





Całe paski dokleiłam z przodu bucików.

I gotowe !
Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni z Waszego efektu "po" ;-)

A to stylizacja z moimi nowymi- starymi szpileczkami!
















































Sukienka- Zara ( Upolowana na wyprzedaży za 70% ceny.To cud, że na mnie czekała ;-)  )
Kurtka- Stradivarius %
Torebka- Zara
Naszyjnik- Cubus %




4 komentarze: