niedziela, 3 czerwca 2012

Koko koko...Coco Chanel i szpilki DIY

"Koko koko Euro spoko"... ale nie dla mnie ;-) Jako że nie wpadłam i raczej nie wpadnę w "piłko szał", postanowiłam kolejny raz pobawić się w urozmaicenie swojej kolekcji butów, zamiast wyczekiwać kolejnych meczy przed telewizorem :-)

Tym razem zainspirowałam się bardzo modnymi w tym sezonie szpilkami z metalicznymi czubkami. Ten model wylansował Louis Vuitton w swojej wiosenno-letniej kolekcji, a w ślad za nim poszło wielu innych projektantów. Podobne modele można również dostać w naszych siciówkach.

Oczywiście nie poszłam na łatwiznę i postanowiłam zrobić takie sama, ale najpierw kilka zdjęć z moją inspiracją.



Louis Vuitton

Asos.com



Afterparty.pl




No dobra, a teraz od początku... Będą nam oczywiście potrzebne szpilki z noskiem w tzw. szpic, najlepiej jeśli faktura bucików będzie dosyć śliska. Najlepsza będzie skórka- naturalna lub ekologiczna- lub faktura lakierowana. Oprócz szpilek, potrzeby będzie  kawałek metalicznego materiału (złotego lub srebrnego)
 -można go kupić w sklepie z tkaninami- oraz klej do tkanin i nożyczki.








Pierwszym etapem jest dopasowanie materiału do czubka buta i odcięcie potrzebnej ilości.













Teraz wystarczy już tylko przykleić materiał do struktury buta, uważając przy tym, aby nie było na nim żadnych fałdek materiału. Efekt będzie odwracalny, jeśli użyjemy butów o śliskiej strukturze ( skóry lub materiału lakierowanego). Wystarczy wtedy odkleić materiał od buta, a miejsce po materiale przetrzeć wilgotną ściereczką. Klej bez problemu się zmyje.

A tak wygląda efekt końcowy i moja stylizacja z szpilkami DIY (Do it yourself - zrób to sam)  ;-)



















































Koszulka, torebka- Allegro.pl
Płaszcz- Cubus
Jeansy- Vero Moda


















20 komentarzy:

  1. Ależ jesteś kreatywna:)
    znów jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ci wyszły te buty!!! Całość bardzo mi się podoba :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nigdy bym nie powiedziała, że to szpilki DIY. Wyglądają na zrobione bardzo profesjonalnie. ;)

    Mam małą prośbę - wpadnij kiedyś na stylemadd.blogspot.com Z pewnością wiesz jak to jest zaczynać prowadzić blog modowy. Wkrótce pojawią się pierwsze stylizacje i mam nadzieję, że rzucisz na nie krytycznym okiem.

    Pozdrawiam, Maddelein.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ogromnie cieszę się, że podoba Ci się mój pomysł ;-) Oczywiście że będę zaglądać na Twojego bloga, na pewno świetnie sobie poradzisz. Trzymam kciuki, powodzenia! ;-)

      Usuń
  4. Super set :-) A buty wyszły genialnie !!!

    Zostałam stałą obserwatorką twojego bloga właśnie ze względu na tę twoją niesamowita kreatywność i zdolność tworzenia różnych rzeczy w stylu "coś z niczego" lub ze starego :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo! Postaram się nie zawieść Cię i tworzyć kolejne, ciekawe pomysły ;-) Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
    3. Dziękuję :-)z tego co widzę po poprzednich postach, to już wiem, że na pewno się nie zawiodę :-)))

      Usuń
  5. wow! genialny pomysł:) nareszcie jakaś alternatywa dla "sprejowanych" nosków:)
    pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne te buty!
    Świetna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialnie wyszły buty, chociaż zestawienie ich w zestawie jeszcze genialniejsze! Nie często to piszę, ale jestem tak zauroczona, że aż zaobserwowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szpile Ci wyszły rewelacyjne!!! Chylę czoła :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Wam wszystkim dziękuję za miłe słowa! Ogromnie się cieszę, że podoba się Wam mój pomysł :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowe szpilki ;) fajnie to wyszło. Oby tylko efekt był długotrwały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł i wykonanie - gratuluję kreatywności i zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny blog, bardzo ladne zdjecia....i kreatywnosc, trzymaj tak dalej:-))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli ja miałabym wybrać najlepsze dla mnie buty to oczywiście byłyby to szpilki. W szczególności takie czółenka https://butymodne.pl/czolenka-damskie-c5543.html na cienkiej szpilce to je najbardziej lubię. W końcu też nie przypominam sobie kobiety, która nie lubiłaby nosić tego rodzaju butów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń