sobota, 16 czerwca 2012

Naszyjnik z piórami

Dzisiaj kolejny pomysł- zapowiadany już wcześniej- naszyjnik z piórami. Już nie mogłam się doczekać, żeby zaprezentować Wam moje dzieło, bo wyjątkowo jestem z niego zadowolona ;-)
Kosztował mnie trochę pracy i obmyślania szczegółów, ale w końcu się udało i myślę, że efekt jest całkiem niezły...A Wam się podoba? :-)







Oczywiście dla chętnych przedstawiam krok po kroku sposób wykonania ;-)

Potrzebne będą rzemyki (ok. 35 sztuk), ja kupiłam swoje standardowo na Allegro, koszt to 1zł za sztukę. Oprócz tego różnego rodzaju piórka. Do kupienia w sklepach z dekoracjami lub również na Allegro. Koszt w zależności od wielkości i zdobienia- od 5zł do 20zł za opakowanie.








Jeden z rzemyków posłuży do zawiązania na szyi, kolejny rzemyk składamy na pół, a końcówki przekładamy przez pierwszy rzemyk, w taki sposób, aby utworzyła się pętelka.











Tak postępujemy z każdym kolejnym rzemykiem.






Kiedy wszystkie rzemyki będą już zawiązane, można przystąpić do doczepiania piórek.
Sposób ich doczepiania jest praktycznie dowolny, byle efekt był trwały ;-) Można zastosować odpowiednie zaciski, koraliki albo po prostu je przykleić. Ja swoje przykleiłam na "Kropelkę". Jeśli chcecie osiągnąć podobny efekt, radzę aby piórka przyklejone od zewnątrz były krótsze od tych ze środka.








A tak mój nowy naszyjnik prezentuje się w dzisiejszej stylizacji!









































Tak sobie odpłynęłam...


































































Pozostałe części stroju to:
Koszulka z długim trenem- H&M  fashion against aids
Top- Cubus
Szorty- przerobione z długich jeansów Reserved
Torebka- F&F
Bransoletki- Kapp Ahl i Cubus
Buty- Deichmann












18 komentarzy:

  1. Ale z Ciebie Pomysłowy Dobromir :))
    Efekt osiągnęłaś nieziemski, więc składam ci moje uznanie :)
    I zostaję na dłużej :)
    pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. No patrz, zapomniałam, że już jestem Twoją fanką :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Za dużo piór i torba powinna być w jednym kolorze. Wtedy byłoby idealnie. Poza tym super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo zastanawiałam się czy ta torba będzie pasowała, ale w końcu doszłam do wniosku,że skoro cała stylizacja jest w charakterze hipisowskim, to torba w te różnokolorowe wzory będzie nawiązywała do całości. Wbrew pozorom ta stylizacja jest dosyć monochromatyczna, składa się tak na prawdę z dwóch kolorów, a moim zdaniem wzory na torbie dodają "power'u" całej stylizacji. Dzięki za opinię.Pozdrawiam ;-)

      Usuń
    2. Koło hipisowskiego stylu to nawet nie leży. Cała stylizacja jest na tyle pomysłowa, że torba powinna być tylko dodatkiem a nie dodatkowym elementem odciągającym uwagę. Powerem w tym momencie są pióra(szkoda, że w trochę przesadzonej ilości) i koszula z długim trenem. W każdym bądź razie myślę, że i tak nie warto dalej dyskutować bo i tak każdy będzie swoje wiedział lepiej. Pozdrawiam i pomimo wszystko gratuluję pomysłów.

      Usuń
    3. No niestety muszę się z Tobą nie zgodzić, stylizacja jest bardzo w stylu hipisowskim (pióra, warstwy,jeans,kolory, rozpuszczone włosy, itd) -wbrew pozorom styl hipisowski nie składa się tylko z dzwonów i wszechobecnych kwiatków- trochę się na tym znam, chociażby przez moje wykształcenie... Radzę zasięgnąć trochę wiedzy z mody lat 70-tych. Co do ilości piór i doboru torby, to nie będę dyskutować- każdy ma swój gust, dla mnie jest idealnie ;-)

      Usuń
  4. świetny pomysł i bardzo ciekawe zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wyszedl ci ten naszyjnik!A tuniki zazdroszcze!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam bardzo za takie miłe komentarze! Pozdrawiam Was gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. naszyjnik jest tak cudowny, że oczu oderwać nie mogę!
    na prawdę. gratuluję, piękny dodatek stworzyłaś (za co jeszcze bardziej doceniam!)
    reszta stylizacji bardzo dobrze współgra. może torba mogłaby być w stonowanym nude lub różowa bo naszyjnik jest wystarczająco spektakularnym dodatkiem, ale nie czepiam się:D jest fajnie, cieszy moje oczy:)

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł, wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny pomysł z tym naszyjnikiem!!! bardzo mi się podoba w tym zestawieniu, ma jednocześnie klimat boho i elegancki :)) super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowo! A ta koszulka - genialna!
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na własną biżuterię,wyglądasz bardzo elegancko i stylowo,super! ;) Zapraszam Cię do mnie:dorotadz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo twórcze ! nieziemsko to wygląda, i gratuluje talentu :)

    OdpowiedzUsuń