czwartek, 14 czerwca 2012

Po deszczu

Dzisiejsza aura niestety nie rozpieszcza słonecznymi promykami (przynajmniej na pomorzu). Z moimi szalonymi, letnimi stylizacjami znowu muszę poczekać, ale nie ma tego złego... ;-) Deszczowa pogoda, to świetny pomysł na stylizację, którego kluczowym elementem są kalosze.
Swoje kalosze mam już od dawna, ale niezmiernie je uwielbiam. To klasyczny model, pasują do wielu stylizacji i można je nosić przez cały rok ;-)











































Szorty, bluzka- CUBUS
Kalosze- HUNTER



A już bardzo niedługo- mój pomysł na elektryzujący naszyjnik z piórami, który oczywiście zrobię sama ;-)









9 komentarzy:

  1. cudowna koszulka i kalosze, świetna stylizacja :) bardzo klimatyczne zdjęcia!
    Zaczynam u Ciebie obserwować, a w wolnej chwili zapraszam do mnie na http://mood-book.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  2. od zawsze podobały mnie się Huntersy, choć ich cena już mniej ;-)Świetna "burzowo-piorunowa" koszulka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda..cena tych kaloszy potrafi zwalić z nóg, ale polecam poszukanie okazji na Allegro lub Markafoni. Swoje upolowałam właśnie na Allegro za połowę ceny ;-) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. ale by mi sie teraz przydały huntery ;<
    boska bluzka! ;)

    błagam usuń weryfikacje obrazkową :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje hunterki też się dziś przydały w strefie kibica :) Kurczaki, też chcę taką koszulkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hunterki są niezastąpione ;-) A koszulkę mam od dobrych kilku lat, ale najbardziej w niej podoba mi się ten piorun ;-) Pod mój wybuchowy charakterek... ;-)

      Usuń
  5. Z tym charakterkiem to się zgadza ;-) Brawo, dobra robota :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW you look lovely and I like your Outfit, you look adorable wearing your shiny Rubber Wellingtons on bare legs with Shorts.
    Kisses
    Julie

    OdpowiedzUsuń
  7. I like your outfit, your shiny Wellingtons are so sexy I want to wear them as well.
    Julia
    xx

    OdpowiedzUsuń