wtorek, 26 czerwca 2012

W stylu Jason'a Wu

Młody projektant Jason Wu zrobił istną furorę swoją wiosenno-letnią kolekcją, w której dominowały asymetryczne, zwiewne spódnice. Połączył je z szyfonowymi bluzkami, przez co nadał stylizacjom lekkości i wyrafinowania.

Ja również zakochałam się w tych strojach, ich minimalizm i ponadczasowa elegancja z domieszką nowoczesności są rewelacyjną opcją na letnie wieczory... i nie tylko ;-)



Jason Wu- Spring Summer 2012



Jason Wu- Spring Summer 2012


Jason Wu- Spring Summer 2012



Jason Wu- Spring Summer 2012

A to moja stylizacja inspirowana letnią kolekcją Jasona Wu. Podkręciłam ją trochę złotymi dodatkami...mam nadzieję,  że wyszło fajnie ;-)




















































Fot. M.Piechota

Bluzka/ Kapelusz- H&M
Spódnica/ Zegarek- Allegro.pl
Pasek- Moschino (sh)
Torebka- Mizensa
Buty- Sandałki DIY






8 komentarzy:

  1. fantastyczna kolekcja! Twój zestaw jest świetny:) rewelacyjna bluzka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaa zazdroszcze paska! świetny łup z second handu, perełka :) pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie nominowałam Cię do Versatile Blogger Award - więcej na moim blogu :)

    P.S. Wyglądasz fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń