środa, 20 czerwca 2012

Total jeans look

Uwielbiam jeans...ale tylko ten, który niesie ze sobą pełen komfort noszenia. Moim ulubionym fasonem jeansów są tzw. boyfriend jeans, czyli jeansy lekko za duże, jakby wyjęte z szafy faceta :-) Najlepiej prezentują się z obcasami.
Jeśli rurki, to tylko te z domieszką streczu.

Trend ten powtarza się też co jakiś czas w kolekcjach projektantów.



Źródło: Google


A to mój total jeans look z domieszką ciekawych akcentów w akcesoriach.
























































Koszula/Szpilki- ZARA
Jeansy- Stradivarius
Apaszka- H&M
Pasek- Mohito
Torebka/Zegarek - Allegro.pl
Bransoletka- Cubus
Okulary- Tk Maxx













8 komentarzy:

  1. a mi strasznie podoba się zestawienie kopertówki i chustki :) Bardzo fajnie kolorystycznie to wyugląda :) Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz rewelacyjnie! świetnie wszystko ze sobą współgra..
    obserwuję i pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz genialnie! dodatki są rewelacyjne!! chustka ma piękne kolory i świetnie prezentuje się z dżinsem:) obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz rewelacyjnie! ja mam problem z takim ubiorem mimo, że ten trend bardzo mi się podoba! zawsze jakoś jak próbuję stworzyć taki zestaw wydaj mi się, że coś nie tak :/ tutaj u Ciebie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam bardzo! Ogromnie dodajecie mi skrzydeł :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie Ci to wyszło ! podoba mi się ta kolorystyka !

    OdpowiedzUsuń