sobota, 28 lipca 2012

Wzorowo

Łączenie różnych wzorów w jednej stylizacji jest teraz bardzo HOT ;-)
Jednak dla niewtajemniczonych osób może to stanowić pewnego rodzaju problem...Co zrobić , aby przy różnych wzorach zachować harmonię i spójność?  Odpowiedź jest prosta- trzeba kierować się jedną, podstawową zasadą- zachować jedną tonację kolorystyczną. Chodzi tu o to, żeby stylizacja składała się z dwóch, trzech takich samych kolorów.

W swojej stylizacji połączyłam graficzne wzory i kwiaty na bluzce z imitacją skóry węża na kopertówce. Moim kluczem kolorystycznym były kolory: fioletowy, żółty oraz odcienie beżu i brązu.
Całość stylizacji "doprawiłam" złotą biżuterią, która podkreśla ciepły odcień stylizacji.



















































Bluzka- Tk Maxx
Spodnie/ Kopertówka/Okulary/ Bransoletka - H&M
Buty- DeeZee.pl


23 komentarze:

  1. Swietne buty :)

    Zapraszam do siebie na konkurs :

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie troszkę za dużo dodatków, aczkolwiek z chęcią ubrałabym taką bluzkę, i buty zniewalające :)! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. po za butami jest super, bardzo fajne połączenie bluzki i spodni, kolorów, ale buty wszystko psują kolor na tak ale ten fason już nie

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne butki, też zastanawiałam się czy je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa ta bluzka, z chęcią bym ją przygarnęła do swojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że te buty wywołują skrajne emocje :-) Albo sie je kocha, albo nienawidzi ;-) Dzięki za Wasze opnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne buty i piękna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka i bluzka mnie zachwycają! Całe zestawienie wygląda idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sama się zastanawiałam nad tą torebką, świetna jest, no i bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście odrzuciłabym dwie bransoletki i została przy tej srebrnej, poza tym bluzka i spodnie świetnie wyglądają razem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw! : ) najbardziej podoba mi się koszula no i buty ; )
    Pozdrawiam

    klaaudbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy zestaw:) Sama bym chyba nie miała odwagi tak wyjść z domu, ale bardzo mi się podoba jak połączyłaś te kolory:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post! Zapraszam do nas na konkurs, w którym do wygrania są wejściówki na pokaz mody ! www.walkingcliches.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przypadkiem trafiłam na Twój blog i jestem pod wrażeniem! dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne buciki :) /esobiech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Your outfit is amazing! I am in love with the pattern of your blouse and your combination is just perfect!! WOW!

    Best Jasmin
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz :)
    bardzo podobają mi sie buty :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks, it has been bothering me that I couldnt get this to work right. Thanks again!
    online free games

    OdpowiedzUsuń