poniedziałek, 2 lipca 2012

Sporty Glam

Nie ma nic bardziej wygodnego, a zarazem kobiecego, niż połączenie stylu sportowego z eleganckim;-)
Jak widać projektanci w tym sezonie również doszli do tego wniosku, ponieważ styl "spoty glam" jest w tym sezonie jednym z najbardziej "hot".

Letnia kolekcja Top Shop

Cała filozofia tego stylu, to założenie czegoś, czego nigdy byśmy ze sobą nie połączyły... np. do spodni dresowych zakładamy szpilki, piankę do pływania do spódnicy itd., czyli bezpośrednio mówiąc- czegoś sportowego z czymś bardzo kobiecym.
Zgodzę się, że jest to dosyć kontrowersyjny sposób ubierania i zapewne nie każdy będzie się czuł dobrze w takiej kombinacji, ale mimo wszystko zachęcam Was do spróbowania ;-) Wygoda i świetny nastrój gwarantowany ;-)


A to moja interpretacja tego stylu :



























































fot. M. Piechota



Top/Spodnie/Czapka - H&M
Bransoletka- Monnari
Buty- DIY


7 komentarzy:

  1. Wow świetna stylizacja, widzę że masz dobry gust, z chęcią będę obserwować, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wszystko razem połączyłaś! top z nadrukiem jest genialne,a spodnie mają rewelacyjny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w twoich limonkowych spodniach! Sama na takie poluje :)
    Zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nigdy nie byłam przekonana co do takich połączeń.. Wiele blogerek je proponuje, ale zawsze coś mi tam nie pasowało. Twoja propozycja jest zachwycająca! Bardzo mi się podoba i chyba pierwszy raz mogę powiedzieć, że byłabym w stanie spróbować;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! Twoje słowa, to dla mnie ogromne wyróżnienie :-D Pozdrawiam!

      Usuń