poniedziałek, 9 lipca 2012

Na sportowo- część II



Dzisiejsza stylizacja nawiązuje do sportu, z dwóch powodów- jak już pisałam we wcześniejszych postach- trend na sportowe stylizacje jest teraz bardzo "na czasie". Łącząc zwykły t-shirt i ciekawe spodnie ze szpilkami w niebanalnych kolorach, uzyskujemy stylizację wygodną a zarazem nowoczesną, a po drugie stylizacje sportowe nie wymagają dużego wkładu finansowego. Możemy poeksperymentować np. ze spodniami dresowymi, które z pewnością Wszyscy macie w swoich szafach, albo przywrócić do życia stare sportowe koszulki. Na dodatkach w postaci biżuterii również można przyoszczędzić, ponieważ wcale nie musi jej być ;-) Także podsumowując - czujcie się wygodnie w swoich ulubionych sportowych ciuchach i wyglądajcie przy tym szałowo ;-) Buziaki!





































Dziewczyny z drużyny ;-)
Fot. M.Piechota




T-shirt/ Spodnie- New Yorker
Sandałki- no name
Okulary- H&M














10 komentarzy:

  1. rewelacyjne połączenie! cieniowane spodnie i topy z numerkiem to zdecydowanie hity tego lata, bardzo fajne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem przekonana do sandałek w takiej stylizacji :) ale za to reszta bardzo mi się podoba, i chyba najbardziej twoje włosy. Bardzo ci w tym do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. buty zdecydowanie na nie! poza tym Charilze miała w tym stylu outfit ostatnio ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto to jest Charilze ?? ;-) Wybacz, ale nie znam, poza tym- ja nie patrze na innych, inspiruje się modą z wybiegów i swoją fantazją. Pozdrawiam

      Usuń
  4. bardzo mi się podoba twój look ;) zapraszam do mnie
    www.jagodowo-jagodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja no i otoczenie bardzo pasuje :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne spodnie i bardzo podoba mi się koszulka

    OdpowiedzUsuń
  7. oj nie bardzo te szpilki do reszty stroju, może jakieś trampki? wtedy całość by była na sportowa i fajne dobrana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziewczyny..czepiacie się tych moich szpilek ;-) Gdybym wybrała trampki czy inne sportowe buty, byłoby zbyt przewidywalnie i monotonnie. Ewentualnie mogłam wybrać inne szpilki... Ja wyznaje zasadę, że modą trzeba się bawić :-) Ale oczywiście dziękuję za Wasze opinie i serdecznie Was pozdrawiam!!!! :-)

      Usuń
  8. Świetny blog, fantastyczne pomysły, idealne zestawy i piękna dziewczyna ;)Aż miło zostać na dłużej ;)Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń