niedziela, 22 lipca 2012

Azteckie klimaty

Wiem, że ta spódnica przewinęła się już chyba we wszystkich blogach... przynajmniej takie jest moje wrażenie ;-) Swoją kupiłam już naprawdę bardzo dawno temu, ale jakoś nie było mi po drodze do założenia jej...aż do dziś.

Postawiłam na total look w stylu etno. Charakterystycznymi elementami dla tego stylu są właśnie plemienne wzory, mieszanka kolorów, frędzle, pióra i biżuteria składająca się głównie z koralików.

Mam nadzieję, że moja interpretacja przypadnie Wam do gustu ;-)
Pozdrawiam Was gorąco!











































































Ażurowa bluzka z frędzlami/Top/Trampki- F&F
Spódnica- Bershka
Naszyjnik- ZARA
Torebka- Cubus


11 komentarzy:

  1. Całkiem spoko zestawik - taka indianka na sportowo ;) Pasuje do Ciebie taki styl. Co do spódniczki - zdecydowanie nie jest zbyt oryginalna, pojawia się od wiosny na co drugim blogu, jednak skoro Ci się podoba, to OK. ;]

    Pozdrawiam,
    Joanna z THE VIOLIN STYLE

    PS. U mnie jest nowa stylizacja w jamajskim klimacie ;) Będzie mi miło jak ja obejrzysz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi bardzo przypadły do gustu twoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne połączenie! Miło widzieć azjatycką spódniczkę w całkiem innym polączeniu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestawienie:) kolory świetnie współgrają z Twoją opalenizną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę spódnicę ;) Choć u ciebie szkoda że frędzle ją przysłoniły ;) Ale ogólnie bardzo mi się zestaw podoba ;) Widać że wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta bluzeczka:)
    Nie wpadłabym na to, że frędzle mogą być takie urocze:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawa stylizacja z jedną z moich ulubionych spódniczek tego lata ;)

    jeśli chcesz zobaczyć, jaki ja miałam na nią pomysł, zapraszam Cię do odwiedzenia mojego nowo powstałego bloga: vinciaxs.blogspot.com :))
    Twój już teraz dodaję do obserwowanych

    Pozdr !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, też kocham takie wzory ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://ogrodekzaoknem.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń