czwartek, 19 lipca 2012

Szorty elegancko

W modzie cenie wszechstronność możliwości wykorzystywania poszczególnych elementów garderoby  ;-) Kupując nową rzecz zawsze zastanawiam się, ile stylizacji uda mi się stworzyć z jej użyciem- to dla mnie bardzo ważne, żeby dana rzecz pasowała do innych moich rzeczy i tworzyła z nimi różne style. Oczywiście względy ekonomiczne również mają tu duże znaczenie ;-)

Osoby, które czytają mój blog regularnie, pewnie już zauważyły, że mam słabość do mocnych, wyrazistych kolorów i zdecydowanych fasonów, ale czasami potrzebuje małej odmiany w postaci spokojnych klimatów. Dlatego staram się, aby pojedyncze rzeczy z mojej szafy pasowały do stylizacji zarówno mocnych i wyrazistych, jak i tych spokojniejszych, delikatnych.

Dzisiejsza stylizacja jest właśnie taką, kiedy uciekam od krzykliwych kolorów w te spokojne i kobiece.
Najważniejsze jest dla mnie nieograniczanie się do jednego stylu, zawsze ubieram to, co w danej chwili    oddaje mój nastrój i to uważam za kwintesencję dobrego stylu ;-)

Pozdrawiam!




































fot. M.Piechota




Sweterek/Szorty- ZARA
Szpilki- Venezia
Torebka- Vero Moda
Kołnierzyk- DIY
Bransoletka-H&M






10 komentarzy:

  1. Nie mój styl, ale bardzo ładnie. Tak... spokojnie :) Ja też staram się zastanawiać do ilu rzeczy będzie mi pasować to co kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look, spodenki są śliczne i bosko całość wygląda ze srebrnymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, dziewczęcy i delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie połączyłaś ten jenobarwny sweterk z kwiecistymi spodnekami:)
    cudnie:)
    obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki śliczne za Wasze miłe słowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają Twoje stylizacje...Każda ma w sobie niesamowity urok, poza tym, bardzo dobrze dobierasz ciuchy do swojej urody! Pozdrawiam, Ka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, Twój blog również mnie zachwycił :-) Rewelacja!

      Usuń