piątek, 13 lipca 2012

Lordsy z ćwiekami



Jednym z popularniejszych modeli butów ostatnich sezonów są tzw. lordsy, czyli po naszemu półbuty, chociaż niektórzy nazywają je też sleepersami czyli kapciami, mimo tego ze nie nosi się ich w domu ;-)

Postanowiłam więc poeksperymentować z lordsami, które mam już od dawna i idąc tropem najnowszych trendów- nabić je ćwiekami! :-D

Nie jest to trudna sprawa, chociaż paluszki mogą odrobinę boleć od wbijania ich w buty, jednak gwarantuję, że szybko się o tym zapomni, gdy zobaczy się efekt końcowy ;-)

Będą nam oczywiście potrzebne półbuty w stylu lordsów i odpowiednia ilość ćwieków. Ja standardowo zaopatrzyłam się w swoje na Allegro, jest tam największy wybór oraz przystępne ceny, więc z całą pewnością polecam. Wielkość ćwieków jak i ich wygląd zależy już od osobistych preferencji, ja wybrałam nieduże stożki.Ważne, żeby ćwieki były z tzw. "wąsami", które zagina się po wbiciu.
 Oprócz tego będzie potrzebny materiał do podklejenia środka butów- ale więcej o tym za chwilę...








Teraz po kolei wbijamy każdy ćwiek w strukturę buta, zaginając jego wąsy do wewnątrz, tak aby był przymocowany stabilnie.














Oczywiście ilość jak i rozmieszczenie ćwieków zależy tylko od Was.

Ja postanowiłam ozdobić tylko przód i tył, myślę że to w zupełności wystarczy, żeby nadać im drapieżny charakter :-)





Na koniec- w miejscach, w których wbiliśmy ćwieki- trzeba podkleić materiał, który będzie chronił stopę przed kontaktem z wąsami ćwieków. Mimo tego, że będą one wygięte, to mogą ranić stopę.
Ja wybrałam średniej grubości, czarny materiał, który przykleiłam do wnętrza buta klejem do tkanin.


I gotowe!!!
Miłej zabawy z Waszymi lordsami ;-)
















































 Fot. M. Piechota


Bluzka transparentna- Allegro
Koronkowy top pod spodem/ Bransoletka- H&M
Spodnie/ Torba- ZARA
Ramoneska- Stradivarius











22 komentarze:

  1. cudnie wyglądasz ;)
    obserwujemy? ja już się dodałam.
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Rewelacja! Świetnie wyglądasz i do tego ten pomysł z ćwiekami, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osiągnęłaś idealny efekt :) Piękny zestaw i dodatki !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze jestem w szoku!! Wyszło ci świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie to wygląda, o wiele bardziej mi się podobają te buty "po" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt końcowy jest świetny, również jestem zdania, że wyglądają lepiej niż w pierwszej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne masz te lordsy ;) !
    Torebka również mi się podoba .

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje lordsy wyszły dużo lepiej, niż te, które proponują nam butowe sklepy online :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja!! zobaczyłam pierwsze zdjęcie i od razu wskoczyłam na Twój blog by zobaczyć gdzie je kupiłaś a tu taka niespodzianka;) Świetnie wyszły- gratulacje.!!

    OdpowiedzUsuń
  11. wzdycham do butów, wyszły genialnie! Piękny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem :) świetnie Ci to wyszło ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Woooow!!! Nie sądziłam,że aż tak się Wam spodobają moje buciki! Ogromnie mi miło, bardzo dziękuję Wam wszystkim za te jakże pozytywne komentarze :-))) Dodajecie mi "wiatru w żagle", dla Was będę starać się, aby każdy mój kolejny pomysł urozmaicenia starej garderoby był ciekawy i wart zaglądania na tego bloga.
    Jeszcze raz dziękuję i serdecznie Was pozdrawiam!!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł, wyglądają bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak pieknie ! Tez musze swoje tak odpicowac :D Bardzo mi sie tu podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzie kupiłaś takie ćwieki ?

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjnie to wygląda <3 myslalam ze to gotowce a tu diy <3

    http://lovemyselfinblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń