poniedziałek, 16 lipca 2012

Letnia sukienka

Co roku w okresie letnim wielcy kreatorzy mody i popularne sieciówki bombardują nas nowymi modelami letnich sukienek. Niektóre z nich powtarzają się co roku z minimalnymi zmianami, ale w tym roku pojawiła się nowa opcja...Sukienki jak ocean, z rafą koralową, rybami i morskimi stworzeniami,  odbijające światło jak tafla wody. Oprócz tego, że kryje się w nich magia niezbadanych morskich zakątków, to jeszcze pięknie podkreślają opaleniznę i rozświetlają skórę. Czego więcej chcieć?
Ja zakochałam się w tym modelu ;-)


Te dwie propozycje pochodzą z letniej kolekcji 2012 Petera Pilotto.

 A poniżej morskie propozycje mojej Guru w świecie mody- Mary Katrantzou ;-)







A to moja propozycja. 
Sukienka z Zary, którą upatrzyłam sobie jak tylko pokazała się w sklepie, ale żeby ją kupić poczekałam do przecen. Warto było czekać, ponieważ nie dość, że jest sukienką moich marzeń i cieszy moje oko niezmiernie z takim samym natężeniem, to jeszcze teraz mam ją o 50% taniej ;-)




























































Fot. M.Piechota
Sukienka- ZARA
Pasek- no name
Bransoletka/Pierścionek- H&M
Buty- DIY





9 komentarzy: