niedziela, 9 marca 2014

Zmiany zmiany zmiany!

Wszem i wobec ogłaszam reaktywację mojego bloga!!! :-)

Aleeeee... jest trochę zmian :-) Pierwszą kosmetyczną zmianę już możecie zobaczyć, blog zmienił nazwę na "Noszę spódnice by EmaFashion" i właśnie spódnice będą głównym i nieodłącznym elementem nowej wersji bloga.
Zobaczycie nowe stylizacje, których tematem zawsze będą spódnice zaprojektowane i uszyte przeze mnie.
Nowością będzie też sklep on-line, który będzie umożliwiał zamówienie prezentowanych przeze mnie spódnic.
Już niedługo zobaczycie pierwsze efekty mojej pracy, ale póki co, pozostaje mi dopięcie kilku spraw.
Bądźcie czujni i do zobaczenia wkrótce! ;-)





3 komentarze:

  1. powodzenia ze zmianami :))

    http://striking-rose.blogspot.com/
    Jeśli się spodoba-zaobserwuj!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń