poniedziałek, 24 marca 2014

Blue Metallic Skirt









Jest mi niezmiernie miło przedstawić Wam pierwszą spódnicę mojego projektu- Blue Metallic Skirt  :-)


Postawiłam na ten model z kilku powodów. Między innymi dlatego, że efekt metalicznego połysku jest jednym z dominujących trendów w sezonie wiosenno letnim, a dodając do niego niebieski kolor otrzymujemy ciekawą mieszankę energetyczną.
Poza tym prosty, ołówkowy fason sprawia, że można ją bez obaw nosić na co dzień. Dobierając do niej "spokojne" elementy garderoby stworzymy outfit idealny na wiele okazji, ale zawsze ciekawy i niepowtarzalny.














































Spódniczka wykonana jest z eko skórki w kolorze metalicznego błękitu. Fason dopasowany, tzw. ołówek. Zapinana na zameczek z tyłu, z ozdobnym rozcięciem na dole.

W związku z tym, że dopiero tworze swoją kolekcję, moje spódniczki dostępne są na razie TUTAJ, ale wkrótce rusza SHOP ON LINE z prawdziwego zdarzenia i wtedy wszystkie moje projekty znajdziecie w jednym miejscu  :-)

Z niecierpliwością czekam na Wasze opinie... ;-)

POZDRAWIAM GORĄCO!



6 komentarzy: