poniedziałek, 31 marca 2014

Mała czarna Falbaniasta



Tym razem postawiłam na falbaniastą mini. Materiałem użytym do jej wykonania jest mięciutka eko skórka, więc na prawdę fajnie się ją nosi.

Skórka i długość mini może kojarzyć się trochę wulgarnie, ale myślę, że falbana i brak dodatkowych ozdobień, trochę łagodzi jej obliczę ;-)
W mojej stylizacji połączyłam ją z oversize'ową bluzą i dzięki temu, stworzyłam stylizację doskonałą na wiele okazji. Świetnie wyglądałaby też z dużym swetrem. Możliwości jest wiele, wystarczy pokombinować.
Zostawiam Was ze zdjęciami ;-)
































BOK





TYŁ


Informacje:
Materiał-eko skórka, lekko naciągająca się. Długość mini,  w pasie gumka. Dostępne rozmiary :
S,M,L oraz pod indywidualny wymiar.

Aby przejść do sklepu, kliknij TUTAJ


Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl


5 komentarzy: