niedziela, 3 sierpnia 2014

Venezia




Spódnica, którą dzisiaj Wam przedstawiam jest dedykacją dla wszystkich Pań spragnionych wakacji i odpoczynku ;-)
Zmęczona codziennością, postanowiłam na chwilę oderwać się od otaczającej mnie rzeczywistości i przenieść się w magiczne, pełne uroku miejsce...

I tak powstała spódnica maxi z malowniczym obrazem Wenecji.
Jest ona od początku do końca zaprojektowana i wykonana przeze mnie. Obraz, który widzicie na spódnicy był oryginalnie zdjęciem. Został przeniesiony na wybrany przeze mnie materiał i z niego uszyłam symetryczną widokówkę tego niezwykłego miejsca.

Jest to spódnica dla mnie wyjątkowa i chciałabym żeby taka była też dla innych, dlatego powstanie w maksymalnie trzech egzemplarzach ;-)
Dostępna w sklepie on-line za kilka dni.

Jestem ciekawa co sądzicie o tej spódnicy jak i o tej metodzie tworzenia niepowtarzalnych materiałów? Będę wdzięczna za wszystkie komentarze ;-)








































































4 komentarze: