wtorek, 8 lipca 2014

Skórzana wycinanka





Skórzane ubrania latem? Tak, ale tylko w wersji light ;-)

Największe domy mody, w swoich letnich kolekcjach, lansowały skórzane rzeczy w różnych wydaniach. Ja wymyśliłam sobie spódnicę midi z półkola, w delikatnym pudrowym kolorze. Kiedy już ją uszyłam, stwierdziłam, że nadal brakuje jej lekkości i chyba muszę ją jeszcze odchudzić...i tak powstały wycinanki da dole. Okazały się one strzałem w dziesiątkę :-)

Skóra, której użyłam, to najwyższej jakości skórka eko. Jest miękka, lekka, delikatna i pięknie prezentuje się w fasonie tej spódnicy. Idealna propozycja na lato ;-)


















































Dostępna w sklepie on line od 13.07


9 komentarzy:

  1. Spódnica wyszła Ci fantastycznie :)))
    Piękne połączenie z bluzką i dodatkami :) ♥
    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna spódnica:)
    Świetnie wyglądasz :)
    Obserwuje:)
    Zapraszam również do mnie worldcharlotte.bolgspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta spódnica, masz talent :) Rzeczywiście, wycinanka na dole zrobiła solidną robotę!

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyszło i dobrze, że zrobiłaś ten ażur

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciła mnie ta spódnica, podobna była kiedyś w kolekcji Mohito, jest cudowna! Z bluzeczką wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń