poniedziałek, 8 września 2014

Face to face




Dzisiaj przedstawiam Wam moją jesienną propozycję. Myślę, że barwy jak i rozmycia idealnie wpisują się w aurę pięknej złotej jesieni. Pomysł na tą spódnicę narodził się w mojej głowie już dawno...
Zachwycona malarstwem akwarelowym, postanowiłam przenieść dzieło sztuki na spódnicę. Oczywiście uszycie takiej spódnicy nie było łatwe. Przygotowanie i umiejscowienie wizerunku tak, aby w pełni wykorzystać przestrzeń i aby dobrze prezentował się na gotowej spódnicy, okazało się trudniejsze niż myślałam..Na szczęście w mojej ocenie, wyszło całkiem nieźle ;-) Teraz czekam na Wasze opinie, które -jak zwykle- są dla mnie bardzo cenne ;-)












































Mama na obcasach i w spódnicy-oczywiście ;-)


13 komentarzy:

  1. rewelacyjna spódnica. Nie powtarzalna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczna spódniczka i buciki !

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor torebki!
    -------------------------------
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy zestaw;)
    pozdrawiam serdecznie (; woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zestawinie naprawdę bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uuu jaka stylowa mamusia!! sama spodnic nie nosze ,ale Twoja jest mega interesujaca i w 100% pasuje do Twojego stylu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba przyznać, że spódnica ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba!.
    Wszystko idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpisują się z pewnością! Spódnica jest boska - zakochałam się w niej <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna stylizacja ! piękna spódnica. Super dobrałaś całość. Torebka genialnie komponuje się z ustami na spódnicy! jak dla mnie genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś bardzo odważna,jak dotąd takie obrazki na tkaninach widziałam na bluzkach,ale na spódnicy podoba mi się,
    piękna,niespotykana.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń