poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Pistacjowa midi






Długość za kolano tak bardzo przypadła mi do gustu, że postanowiłam zrobić jeszcze jedną spódniczkę tej długości, ale w bardziej soczystym kolorze.

Taka zieleń zwraca na siebie uwagę, ale nie drażni w oczy swoją intensywnością. Dzięki temu idealnie nadaje się zarówno na niezobowiązujące wyjście jak i w formalnym wydaniu np. do pracy.

Ja oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie połączyła jej z bardziej zdecydowanymi częściami garderoby, ale to tylko moja interpretacja. Możliwości jest wiele, zapraszam ;-)
























































Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

5 komentarzy:

  1. ładny kolorek tej spódniczki:) buty meega!
    wpadnij do mnie:) jesli ci się spodoba zaobserwuj a odwdzięczę się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz! Bardzo poodba mi się ten zestaw :)
    Styl masz świetny, obserwuję i z przyjemnością będę częściej tutaj zaglądała :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz :) spódniczka jest genialna:)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Wam dziękuję za te miłe słowa! :-)))) Już szyję kolejne spódniczki, niedługo pojawią się w stylizacjach.
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń