poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Biała Asymetryczna





Dzisiaj model z którego jestem szczególnie dumna..Moja biała asymetryczna spódniczka, to kwintesencja trendów na sezon letni 2014r.

Uszyta jest z delikatnej, mięciutkiej białej skórki ekologicznej, posiada asymetryczne cięcia, ale jej fason pozostaje prosty i ascetyczny. Czego chcieć więcej? ;-)

Skórka, z której wykonana jest spódniczka do złudzenia przypomina naturalną. Praca z takim materiałem jest wyjątkowo ciężka, bo nie jest to materiał, który łatwo się szyje i poddaje różnemu formowaniu, ale efekt jest tego wart.

Taką spódniczkę można zakładać na prawdę na wiele okazji. Ja ubrałam do niej moją ulubioną część garderoby- czyli bluzę, ponieważ uwielbiam efekt szyku ze sportowym akcentem, ale równie ciekawie będzie prezentować się z jedwabną bluzką koszulową lub nawet zwykłym t-shirtem.

Tak jak wszystkie moje projekty, tak i ten, dają spory wachlarz możliwości łączenia z innymi częściami garderoby.
Zależy mi na tym, żeby każda kobieta mogła połączyć moją spódniczkę ze swoją ulubioną "górą" i wyglądała przy tym rewelacyjnie, nie tracąc swojej indywidualności ;-)

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do obejrzenia zdjęć ;-)















































Biała Asymetryczna

1 komentarz:

  1. Piękna! ja mam już tkaninę na podobną ułożoną w szyciowej kolejce:)

    OdpowiedzUsuń