środa, 18 kwietnia 2012

Biker Boots

Biker boots- czyli w prostym tłumaczeniu- buty motocyklowe. Na szczęście to tylko taki "pseudonim" dla jednych z najbardziej modnych butów ostatnich kilku sezonów ;-) Świat na ich punkcie oszalał ze względu na to, że po pierwsze są bardzo wygodne, a po drugie można śmiało je nosić przez cały rok- zimą np. do parki z futrzanym kołnierzem i legginsów, a latem do sukienki czy szortów. Pasują do wielu stylizacji, przełamując niekiedy utarte stereotypy, zawsze jednak dodając "smaczku" i zadziornosci stylizacjom.

Oto przykłady biker boots:

ZARA Trf

Cena sklepowa takich bucików potrafi czasami zwalić z nóg, dlatego dzisiaj pokażę Wam jak ze zwykłych, tanich botków zrobić odjazdowe biker boots, zwracające na siebie uwagę ciekawym designem ;-)

Jeśli nie masz wolnych 400 zł na takie cacka, spójrz jak osiągnąć podobny efekt za 1/5 tej ceny ;-)

Jakiś czas temu kupiłam sobie w TESCO na dziale F&F takie botki za ok. 70 zł:






Za pomocą ok. 100 posrebrzanych dżetów zmieniłam je w takie cuda :-D





Cała "filozofia" polega tylko na doczepieniu dżetów do paska butów. Każdy dzet ma z tyłu 4 kolce, którymi najpierw trzeba przebić materiał, a następnie wygiąć je i złożyć do środka. 
To dziecinnie proste i potrwa nie dłużej niż godzinkę.
Dżety można powbijać wedle uznania, ale ja, żeby nie przesadzić ograniczyłam się tylko do paska.






A oto jak prezentują się one w mojej stylizacji ;-)






Ryzykowałam życiem, żeby zrobić tą fotkę :-) Za mną najprawdziwszy w świecie pędzący pociąg!!!

I tradycyjnie już - z córeczką






4 komentarze:

  1. Emila, mam identyko buty, ale kupione w Deichmann, mam już je trochę i strasznie mi się znudziły, może czas na taką metamorfozę? Pozdrawiam
    Nizam (Ania Mastela)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Ania! No pewnie ;-) Zawsze warto poeksperymentować, zwłaszcza,że tak jak piszesz-trochę Ci się już znudziły ;-) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie zrównoważyła się lekkość sukienki i ciężkość butów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, super je przerobiłaś! szukam takich butów od dawna i nigdzie nie moge dostać :(

    OdpowiedzUsuń